Admin

Obchody s oblečením často používajú triky, ako nás prinútiť míňať viac.

 

My sme za poctivosť vo všetkom, a tak sme zistili, čo nám výrobcovia a predajcovia oblečenia zatajujú.

 

Predaje prospievajú predajniam, nie zákazníkom.

Výpredaje sú prostriedkom, ako si kúpiť veci, o ktorých ste pôvodne ani neuvažovali. Len málokto dokáže odolať pokušeniu, keď uvidí zľavu. Ale o čom je vlastne predaj?

 

1. Niekedy obchody umelo zvyšujú cenytesne pred predajom, aby to oznámili neskôr a prilákali zákazníkov.

2. V reklamách a výkladoch si môžete všimnúť zľavy až do výšky 70%, no takúto zľavu nájdete len pri jedinom tovare. Pre všetko ostatné sú ceny znížené maximálne o 10%.

 

Podobné veľkosti môžu byť príliš veľké alebo príliš malé v závislosti od značky.

Rôzni výrobcovia majú rôzne veľkosti. Preto sa v jednom obchode zmestíte do malého predmetu, no v druhom sa len ťažko dokážete vtesnať do oblečenia o číslo väčšie. Niektoré spoločnosti umelo „zmenšujú“ veľkosť svojich šiat pre zákazníčky, aby si ich ľahšie kúpili.

 

Spolupráca so známym dizajnérom nezaručuje kvalitu.

Veľké značky niekedy vytvárajú oblečenie vyrobené so známymi návrhármi. Ich cieľom je, aby zákazníci platili viac za exkluzívne položky. Jediné, čo je na nich exkluzívne, je ich limitovaná edícia a kvalita takýchto šiat nie je o nič lepšia ako ostatné.

 

Predajná časť vyzerá zámerne tak neusporiadane.

Všimli ste si niekedy, ako je všetko oblečenie v obchode úhľadne poskladané alebo poskladané, zatiaľ čo predajná časť je v totálnom chaose s vecami nahromadenými na hromadách? Robí sa to zámerne, aby sa zákazník cítil šťastný, že v tom neporiadku našiel výhodnú kúpu a utekal si ho ihneď kúpiť.

 

Pri výrobe odevov sa používajú škodlivé chemikálie.

Aj keď je položka označená ako „100% prírodná“, stále môže byť nebezpečná pre vaše zdravie. Výroba odevov zahŕňa chemikálie , ktoré nemožno identifikovať bez riadneho laboratórneho testovania. Niektoré škodlivé látky pomáhajú splniť prianie dizajnéra týkajúce sa farby alebo štruktúry predmetu, zatiaľ čo iné chránia oblečenie pred hmyzom a plesňami. Nové oblečenie pred nosením vždy vyperte. Zníži množstvo nebezpečných chemikálií a udrží vás v bezpečí v prípade, že infekcia pretrváva od niektorého predchádzajúceho zákazníka, ktorý to vyskúšal.

 

Syntetické predmety stoja rovnako ako výrobky vyrobené z prírodných tkanín.

Výrobcovia často predražujú syntetické odevy, aby zákazníkov motivovali k nákupu drahších vecí vyrobených z prírodných tkanín. Zákazník si myslí, že bavlnená alebo vlnená blúzka nie je taká drahá v porovnaní so syntetickou a bez rozmýšľania si ju kúpi.

 

Značkové oblečenie je v outletoch horšej kvality ako rovnaké veci v butikoch.

V snahe ušetriť peniaze veľa ľudí chodí do predajní pre značkové veci. Oblečenie a doplnky tam však vyzerajú len ako z kolekcií dizajnérov. Značky Lux často vyrábajú veci z lacných materiálov špeciálne pre predajne, aby získali príjem od tých, ktorí si nemôžu dovoliť svoje oblečenie v drahých butikoch.

 

Nekvalitný tovar.

Naši rodičia nám nechali veci, ktoré môžeme stále nosiť. Dnešné oblečenie je však často nekvalitné: všetky zlé stehy, zle vytlačené obrázky, lacné plastové kovania atď. Presne toto je cieľom výrobcov: robiť veci rýchlo a lacno, aby sme ich kupovali častejšie.

 

Módne trendy sa menia každý týždeň.

Časy, keď boli len d ve ročné obdobia, jar/leto a jeseň/zima, sú s vetrom preč. Moderní výrobcovia oblečenia sa chopili mikrotrendov. Nové módne veci sa v obchodoch objavujú takmer každý týždeň, takže ak chcete viac musíte míňať viac.

 

 

ZDROJ