Admin

Pre niektorých ľudí je ľahké sťažovať sa na podnik a na ich služby a iní jednoducho nenaberú odvahu povedať ani slovo. Bez ohľadu na to, ako sa na to cítite, existujú inteligentné spôsoby, ako sa sťažovať na firmu bez toho, aby ste na niekoho kričali. Najjednoduchším riešením je ísť online a zanechať zdvorilú, no úprimnú recenziu, aby všetci ostatní vedeli, čo sa stalo.

 

NAJHORŠIE NECHTY NA SVETE?

 

" Zaplatila som za to 75dolárov."

 

"Sú strašné ale ruka vyzerá neskutočne."

 

"Zaplatila som 89 dolárov za tieto škaredé nechty."

 

„Tvrdili, že ich výrobky vydržia až 10 dní bez rozštiepenia. Toto je 3. deň. Nestalo to za tu cenu.“

 

"Až keď nechtárka dokončila jednu ruku, uvedomila som si, že to nie je to, v čo som dúfala... ale už bolo neskoro."

 

"Zaplatila som za to viac ako 100 dolárov."

 

“Nemôžem uveriť, že som za to zaplatila...”

 

„Reagujem prehnane? Špičky sú príliš veľké, skoro ako kačací chvost.“

 

„Práve som si dal dole akrylové nechty. Bolo mi do plaču."

 

"Pre všetkých, ktorí hovoria o zlých nechtových salónoch - toto sa mi stalo 3 dni pred MOJOU SVADBOU."

 

"Nebuď ako ja - ozvi sa, ak sa ti niečo nepáči."

 

"Určite sa mi nepáči ten tvar."

 

 

ZDROJ