Admin

Mladá žena mala 18 rokov, keď sa rozhodla, že začne s užívaním antikoncepcie, pretože ešte nemala v pláne založiť si rodinu. Vôbec však nepočítala s vedľajšími účinkami, ktoré sa objavili po pár týždňoch. Na prvý pohľad banálna vec sa stala jej nočnou morou.

Mina začala brať tesne na prahu dospelosti antikoncepciu, keď si postupne začala uvedomovať, že sa jej na tvári objavujú škaredé vyrážky. Postupne bola jej pleť posiata škaredým akné, ktoré ju deprimovalo. Rozhodla sa preto navštíviť gynekológa, ktorý jej antikoncepčné tabletky vymenil.

Nič sa však nezmenilo: „Moje sebavedomie veľmi utrpelo. Nechcela som ani vychádzať medzi ľudí alebo byť na fotkách. Veľa som plakala, pretože som nikdy v živote nemala s akné problém,“ napísala na sociálnej sieti. Dnes má plavovlasé dievča 20 rokov a jej problémy s problematickou pleťou neskončili.

Vďaka rôznym kozmetickým procedúram sa jej pokožka síce zlepšila, ale stále nemá vyhrané. So svojím vzhľadom sa však zmierila a viac sa už nechce skrývať. Na sociálnej sieti zverejňuje fotografie bez make-upu a motivuje ostatných, aby sa nehanbili za to, čo nemôžu ovplyvniť.